1e prijs met lof op concours in Veldhoven!

Concourswedstrijd 26-11 diploma HKWOp zondag 26 november heeft HKW een 1e prijs met lof behaald op het concertconcours in Veldhoven. HKW speelde onder leiding van Willem van Zee de werken Symphony no. 1 Asgard van eodoro Barberán en Atmospheres van John Golland. Beide werken werden door een professionele jury beoordeeld met maar liefst 93.3 punten. Met
het hoge aantal punten heeft HKW ook de hoogste score van het hele weekend behaald en zelfs de op één na hoogste score van het hele jaar 2017 in de sectie 1e divisie harmonie.

Hetzelfde programma zal HKW op zondagmiddag 17 december ten gehore brengen in Concertgebouw de Vereeniging in Nijmegen. Meer informatie hierover en kaarten zijn verkrijgbaar via de leden of hier.