Lid worden

Ben je geïnteresseerd om spelend of niet-spelend lid te worden van HKW? Kijk dan eens bij onze vacatures! Voor een optimale bezetting van het orkest zijn we altijd op zoek naar goed passende muzikanten die ons orkest kunnen komen versterken.

Om spelend lid te worden kun je altijd vrijblijvend contact opnemen met het bestuur via secretaris@harmonie-wamel.nl. Het bestuur zal in overleg met dirigent en de betrokkene een proefperiode bespreken waarbij zowel het orkest, dirigent en de betreffende muzikant kan beoordelen of er een ‘klik’ is. Uiteraard zal daarnaast het kandidaat-lid worden geïnformeerd over wat er buiten het musiceren van de leden wordt verwacht. Het bestuur draagt zorg voor de communicatie met de betrokkene en de leden.

HKW kent ook niet-spelende leden. Hiervoor is het voldoende om je aan te melden bij de secretaris. Niet-spelende leden hebben, buiten de taken in het orkest, dezelfde rechten en plichten als spelende leden. Voor meer informatie kun je contact opnemen met de secretaris.