Zomerconcert 13 juli

Op woensdagavond 13 juli zal het jaarlijkse zomerconcert van HKW plaatsvinden. Na het succes van vorig jaar zal ook dit jaar het van vroeger bekende ‘Henricus concert’ weer plaatsvinden in het VTC. Samen met bewoners van het Henricus in het publiek en de muzikale aanvulling van de leerlingen van Ties Kemper belooft deze avond een gezellig samenzijn van muziekliefhebbers te worden.

Bijzonder aan dit concert is dat de verschillende secties uit het orkest het repertoire hebben gekozen. U zult dus een divers aanbod van zomerse klanken te horen krijgen.

afbeelding

Programma:
Pastime with good Company                  Philip Sparke
Whispering Winds                                   Maxime Aulio
Mediterranean Suite                                Thomas Legrady
Satiric Dances                                          Norman Dello Joio
Mont Juic                                                  Lennox Berkeley& Benjamin Britten

Het concert begint om 19.30 uur in het VTC in Wamel en is voor iedereen vrij toegankelijk.