Vacatures voor o.a. slagwerk, klarinet en fagot!

Speel jij slagwerk, klarinet of fagot? Dan is HKW op zoek naar jou! Ons leuke harmonieorkest van ongeveer 40 muzikanten kan wat versterking gebruiken. Voornamelijk slagwerkers, klarinettisten en fagottisten zijn muzikanten die we graag verwelkomen. Wij repeteren iedere woensdagavond van 20.00 tot 22.30 uur in het Vrijetijdscentrum in Wamel. Jaarlijks geven we minimaal één groot concert en diverse kleinere concerten op mooie locaties. Daarnaast zijn er geregeld (niet-) muzikale activiteiten, gaan we om de aantal jaar op concertreis en sluiten we ieder seizoen feestelijk af.

Speel je niet één van bovenstaande instrumenten maar wil je toch graag eens komen kijken bij ons orkest? Voor een in balans zijnde bezetting kan het orkest uitgebreid worden met de volgende instrumenten:

1 hobo
1 eerste klarinet
3 tweede klarinetten
2 derde klarinetten
1 altsaxofoon
1 hoorn

Bij interesse kun je altijd vrijblijvend contact opnemen met onze secretaris via secretaris@harmonie-wamel.nl.