Rabobank Clubkas Campagne: stem op HKW!

HKW neemt dit jaar weer deel aan de Rabobank Clubkas Campagne. Hieronder vind je daarover een korte uitleg. Uiteraard vinden wij het leuk om HKW ‘in de stemming te brengen’ en zoveel mogelijk stemmen te verwerven. Leden van Rabobank Maas en Waal kunnen in de periode van 17 t/m 29 mei hun stem uitbrengen op www.rabobank.nl/maasenwaal.

Flyer HKW

Rabobank Clubkas Campagne

Met de Rabobank Clubkas Campagne steunt Rabobank Maas en Waal het rijke verenigingsleven in Maas en Waal. Hiervoor stellen zij een deel van de winst beschikbaar, in 2017 is dit een bedrag van €60.000,-. De leden van de bank bepalen hoe dit geld verdeeld wordt. Dit jaar doen maar liefst 212 verenigingen en stichtingen uit Maas en Waal mee met de campagne, waar HKW er één van is.

Hoe werkt het?
Ieder lid mag van 17 tot en met 29 mei in totaal vijf stemmen uitbrengen op zijn of haar favoriete clubs, maximaal 2 stemmen per club. Elke stem is geld waard. Dus hoe meer stemmen een vereniging krijgt, hoe meer geld dit oplevert. De leden die mogen stemmen, ontvangen tezijnertijd een persoonlijke code en uitleg over de stemprocedure.