Join the club en speel mee!

In het nieuwe jaar organiseert HKW wamel het ‘Join the Club’-project. Negen weken lang zijn de deuren in het Vrijetijdscentrum in Wamel geopend voor muzikanten die graag eens mee willen spelen met HKW. Dus ben je een gevorderde muzikant en lijkt het je leuk om mee te spelen? Schrijf je dan in en Join te Club!

Van 11 januari t/m 11 maart 2017 gaat HKW de samenwerking aan met nieuwe muzikanten. Samen werken we twee maanden aan verschillende muziekwerken om op 11 maart af te sluiten met een spetterend concert in theaterzaal ‘De Kreek’ in Kerkdriel. De repetities vinden plaats op woensdagavond van 20:00 tot 22:30 uur in Wamel.

In de repetitieperiode zullen we aan de 1e Symphonie van Johan de Meij gaan repeteren, ook wel bekend als The Lord of the Rings(!). Muzikanten van alle instrumentgroepen uit het harmonieorkest zijn welkom.

Heb je vragen over de muziek, de repetities, het niveau of iets anders? Mail gerust naar jointheclubhkwwamel@gmail.com.

lord_of_the_rings-smal

Inschrijving Join the Club