Uitnodiging: Inleiding concert Grenzen verleggen

Vooraf aan het jaarlijkse concert in Concertgebouw de Vereeniging wordt er een inleiding verzorgd. Tijdens deze inleiding zal een uitgebreide toelichting gegeven worden op de muziekstukken die tijdens het concert ‘Grenzen Verleggen’ ten gehore worden gebracht.

UITNODIGING:
U als bezoeker bent van harte uitgenodigd bij deze inleiding aanwezig te zijn. Iedereen is welkom om zich te laten informeren over de middag, alle muziek die gespeeld gaat worden en zo nog meer luisterplezier te beleven.

De inleiding zal verzorgd worden door Margriet Kalkers. Margriet speelt al meer dan 25 jaar klarinet bij Harmonie Koningin Wilhelmina en heeft zodoende de nodige ervaring met concerten van de Harmonie. Zij kan als geen ander vertellen over de muzikale middag die u tegemoet gaat en vragen beantwoorden over de fijne details van de muziek.

Zowel de werken van TOG als HKW zullen toegelicht worden.

De inleiding vindt plaats voorafgaande aan het concert op 11 december, van 14:00 tot 14:45 uur in de Annazaal van Concertgebouw de Vereeniging.

Lees hier meer over het concert Grenzen Verleggen…