Eindejaarsactiviteit leden

Op 15 juli sluit HKW traditioneel het jaar af met de BBQ bij Jeanne in de tuin. Dit jaar is

hieraan voorafgaand een middagprogramma. Alle leden verzamelen om 14.00 uur bij Moeke Mooren, Blauwe Sluis 1b in Appeltern voor 2 ontspannende activiteiten waarvan de details nog even geheim blijven. Als dat te spannend is en meer wilt weten, vraag het dan even na bij Joep of Geert. Aan het eind van de middag verplaatste het gezelschap zich naar Wamel waar tussen half 6 en 6 wordt verzameld bij Jeanne (Dorpsstraat 61) voor de BBQ.

Kosten zijn €20,- voor het middagprogramma en €15,- voor de BBQ. Voor aanmelden en betaling, zie het laatste HKWeettje.

Graag aanmelden vóór 22 juni ivm de reservering bij Moeke Mooren en de BBQ inkopen.